fredag 8 juni 2012

Plantering i urnorna

Hej alla!
Jag vill bara kika in och önska er en finfin helg! Idag blir det bilder direkt ifrån mobilen men det går ju också bra. Jag håller på med att plantera lite blommor i urnorna som ska stå på verandan. Jag blir så himla glad av blommor! Nelly sitter så fint och solar sig på verandan ser jag också.


I urnorna blev det i år Mårbackapelargoner som jag fått av mamma, blå hänglobelia (ville helst ha vit men det fanns inte) samt en vit/grön/sammetsliknande klängväxt, ingen aning om namnet men fint tycker jag att det blev! I eftermiddag åker vi till ön och ska sova över. Elin har fått vattenkoppor men de blir ju varken bättre eller sämre av att sova någon annanstans.


När jag ändå skriver så undrar jag om det är någon utav er som vet ett program på internet som man kan göra fotokollage på. Tidigare använde jag mig utav picnik.com, men de har ju lagt ner. Saknar detta program för det var mycket roligare när man kunde göra lite finare inlägg. Jag har provat pixlr.com men det är inte alls lika bra. Snälla, ge mig några tips!


Ha nu en fin helg allihopa!
KRAMAR

1 kommentar:

  1. Guuud vilka fina urnor - VILL HA!!!!! Det blev jättefint med din plantering!!!!

    Det finns ett liknande program som du hade tidigare, det heter PicMonkey

    http://www.picmonkey.com/

    Sedan har du ju Photoscape också...

    Lycka till!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna