söndag 11 december 2011

Kan det kanske vara dags att dra upp båten nu??

Hej!
Vilket härligt väder vi haft i helgen! Strålande sol! Undrar om det är någon mer än vi i detta avlånga land som inte dragit upp sin båt än!?! Vi tänkte i alla fall att vi väntar tills den sitter riktigt ordentligt fast i isen innan vi drar upp den, så sagt och gjort så blev det äntligen av i lördags! Vi fick först hacka loss all is med en åra för att sedan kasta över isblocken överbord. Jag kan säga att vi har lärt oss till nästa år! (Detta har aldrig hänt förut och kommer aldrig hända igen).


Det gick ändå hyfsat smidigt med tanke på omständigheterna måste jag säga. Fint väder fick på köpet!


Från det ena till det andra så tänkte jag att jag skulle visa er dessa härliga koppar! De fotade jag när jag och mina jobbarkompisar stannade på ett ställe för att fika. Kommer dock inte på vad bageriet hette men mysigt var det. Jag ÄLSKAR udda gamla kaffekoppar!


Det var långt ut i buschen vet jag i alla fall för den mest moderna tidningen jag kunde hitta var detta fantastiska exemplar av Traktor power, haha!


Ha en bra start på veckan!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Du det var underbart vackra bilder du visar,den första på båten måste vara värt detta eller hur..Fint med kopparna oxå..kram Gunillasljusglimtar(Blogger krånglar,därav anonym)

    SvaraRadera
  2. Haha, vi tog upp båten igår! Jag trodde vi var sist upp i Barken:P Kram Theresé

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna