lördag 17 december 2011

Jag har fastnat för en Sandbergstapet

Hej hopp!
Nu har jag äntligen varit och beställt tapeter! Det kommer att bli denna som ska upp i sovrummet. Namnet på denna är Amelie (NW) och färgen/modellen är ljusgrön 541-38. Det är en blomsterprakt att förföras av, där lusten till färg och form fått blomma fullt ut! Jag bara ÄLSKAR denna tapet! Någon som håller med? Finns även som tyg om man skulle vilja ha en gardin till men det blir nog lite för mycket blommor för min smak.


Tapeten kommer sitta som en fondvägg vid huvudändan i sovrummet och resten av rummet ska målas vitt. Sen ska det inhandlas säng och garderober också i vitt. Det kommer bli kanonsnyggt! I know! (I think I know).

Bild lånad från Sandbergs hemsida
Bilder på det färdiga resultatet kommer så småningom...
Nu ska det städas här hemma!
KRAM

5 kommentarer:

  1. Jättefin tapet! Ska bli spännande att se resultatet sen.

    Ha en fin fjärde advent.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Sååå fin tapet:-) Kommer bli så bra!

    Ha en skön kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Shit vilken snygg tapet, jag är säker på att det kommer bli kanonbra!! Tapeten andas Josef Frank tycker jag!! Den liknar den jag har i mitt kontor!!! Superfin!!! Bra val!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Den är verkligen urläcker!

    Önskar dig God Jul!

    Julkram /Tina

    SvaraRadera
  5. Tapeten är helt fantastisk och man kan inte bli annat än glad av den. Det kommer att bli skitsnyggt! :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna