lördag 23 november 2013

Välkommen vår lilla kille!

Det var inte igår jag skrev några rader här... Livet snurrar på som småbarnsförälder med heltidsjobb och annat. Så sakteliga börjar jag få lite bättre sömn om nätterna så orken börjar mer och mer infinna sig. Nu är jag gravid igen så då börjar vi väl om. jag är otroligt glad för det!! Välkommen vår lilla pojk i mars. Vi älskar dig redan!





Känner jag mig själv så tror jag att jag kommer ta upp mitt inrednings, mat och bakbloggande när jag snart blir mammaledig igen. Nånstans näste jag få utlopp för min kreativitet när jag inte har nåt jobb att gå till. Jag längtar till denna tid...

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Åååh vad himla kul!! Stoooort grattis!! Den största gåvan man kan få!

    Många kramar aka

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna