onsdag 7 mars 2012

Näthandeln är bra tycker jag!

Hej!
Vilka härliga dagar vi har nu för tiden! Sol, sol och mera sol - underbart! Själv är jag inomhus och är sjuk men det ska nog snart gå över. Idag tänkte jag slå ett slag för näthandeln tänkte jag. Igår kom ett paket från Beautyplanet hem till mig. Jag har hela tiden handlat krämer och annat på salonger eller andra skönhetsbutiker men det ska jag sluta med NU!


Herregud vad mycket billigare det ät på nätet! Jag kan ta Decléors underbara nattcreme som exempel. 30 ml kostar på salong 595 kr. 100 ml på Beautyplanet kostar 599 kr! Det är tre gånger så mycket för samma  summa pengar plus att jag fick Schwarzkopf Shine Duster på köpet! Snacka om vilket påslag alla affärer har på sina produkter! Jag passade även på att inhandla en ny mascara, alltid bar att ha...


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa nyaste numret av Lantliv.
Ha en fortsatt fin dag!
KRAMAR


PS. Gå gärna in på min väns blogg Carolina in China där hon skriver om sin kamp om att besegra sin cancer i Kina, hon behöver allt stöd hon bara kan få!!

3 kommentarer:

  1. låter som em härlig avslutning på dagen med lantliv...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Men herregud vilken skillnad..superbra ju..:-)
    Åh vilken mumsig paj du bjöd på i tidigare inlägg..måste testas!!!

    Krya på dig kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Anna
    Jag testade pajen! Hur god som helst, det tyckte killarna också, tack än en gång för receptet!
    Korgen på sista bilden är faktiskt ny och den köpte jag på Vackra Hem & Interiör, en inredningsbutik i Torsby.. för ett tag sen i o för sig. Pia som har butiken har en blogg med samma namn :))
    Ha en jättefin dag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna